Friday, August 10, 2012

tuhan jagakan dia

hanya dirimu yang ku cinta
takkan membuat aku jatuh cinta lagi
aku merasa kau yang terbaik untuk diriku

walau ku tahu kau tak sempurna
takkan membuat aku jauh darimu
apa adanya ku kan tetap setia kepadamu

tuhan jagakan dia
dia kekasihku 
yang tetap milikku
aku sungguh mencintai
sungguh menyayangi
setulus hatiku

by: aisyah sriaiman
@_@ n aku

aku n *_*

aku n ^_^

~_~ n aku

hehe..jgan cuak oke..

pelik??jgn wat mka seposen ek bca entry aq yg ny,, heee
kalo ada adam,msty lh ada hawa nya kn..
2 pasal la aq taruk gmbq leleki n perempuan byk2 tuh,,
sbb aq suka lh tgok..
ciut miut gitu haa.
dh x sabar nk kawen??sabar loh,bg yg still study,finish your study dlu
then da smpai seru,kawen la kn..
yg ngaa bercinta 3,truskan lh,,kalo da jdoh,ke jinjang pelamin jgak nt kn,
insyaallah..
so,banyakkan berdoa agr disatukan antra AWAK & DIA nt..


No comments:

Post a Comment

 
Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips